آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان، همواره از اولویتهای فروشگاه قهوه کافیوری بوده است که در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
همه سفارشهای شما از کافیوری ضمانت هفت روزه بازگشت دارند. شما میتوانید کالاهای خریداریشده از کافیوری را طبق رویههای بازگشت کالا به علتهایی مثل تعویض سلیقهای، ظاهری و مغایرت محصول، مرجوع کنید.
مغایرت
مرجوع کردن کالا به علت مغایرت، در صورتی امکانپذیر است که کالا از نظر مشخصات فیزیکی یا فنی با اطلاعات وبسایت مغایرت داشته باشد. به این معنا که کالای خریداریشده مشخصاتی متفاوت با اطلاعات درج شده در جدول مشخصات کافیوری داشته باشد یا اقلامی را که در جدول مشخصات به عنوان اقلام همراه ذکر شده، به همراه نداشته باشد.
برای درخواست مرجوعی کالاها توجه داشته باشید:
- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا هفت روز پس از دریافت کالا، به کافیوری اطلاع داده شود.
- کالا باید در شرایط اولیه باشد و لیبل روی کالا حفظ شده باشد.
- برای بازگشت کالاها، قرار گرفتن کالا در جعبه و بستهبندی اصلی خود الزامی است.
- کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری) میبینند، شامل رویههای مرجوعی کافیوری نمیشوند.
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود..
- از آنجا که کافیوری یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط، صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است. سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود.
- اگر در اثر حمل ونقل، آسیبدیدگی ایجاد شده باشد.
- با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل بهعهده شرکت حمل و نقل است و کافیوری، تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدأ خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود، به کافیوری بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد، بازگردانده شود.
- پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا، خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوعشده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میگردد. در صورت اجتناب مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالا به مدت یک ماه بصورت امانت، نزد کافیوری در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت، فروشگاه قهوه کافیوری در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن، هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.